Klantenservice

Contact & openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag 10.00-12.00 en 13.00-17.30 uur
Zaterdag 9.00-12.00 en 13.00 -16.00 uur

Stel je vraag direct via contact@bruundebeer.nl. Tijdens de openingstijden van de winkel zijn wij telefonisch bereikbaar op: 0113 574210.

Bestellen

1. Zoek uw product(en) in de online catalogus

2. Plaats uw producten in de winkelwagen

3. Klik rechtsboven op [Mijn winkelwagen] wanneer u wilt afrekenen

4. Controleer de producten in uw winkelwagen en klik op [Volgende]

5. Vul uw gegevens in – of log in met uw bestaande klantaccount – en klik op volgende

6. Kies bij verzending of u uw bestelling komt ophalen of wilt laten bezorgen

7. Kies een betaalmethode en maak uw bestelling compleet

8. Nadat uw betaling compleet is, ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling

 

Alle getoonde producten in de webshop zijn op voorraad. Wanneer u op werkdagen voor 15u bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden via PostNL.

Betalen

1. U kunt betalen middels iDEAL

iDEAL wordt momenteel ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

2. U kunt betalen middels Mistercash/Bancontact

Betaal met uw vertrouwde bankkaart via Mistercash/Bancontact

3. U kunt betalen middels SofortBanking

Betaal eenvoudig en direct: Voer een overschrijving via SOFORT uit met uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Verzenden & bezorgen

Wanneer u voor meer dan € 50,= bestelt, bezorgen wij de producten in Nederland gratis bij u thuis.
Onder de € 50= betaalt u in Nederland € 2,50 aan verzendkosten.

Ja, wanneer u voor meer dan € 75,= bestelt, bezorgen wij de producten in België gratis bij u thuis.
Onder de € 75= betaalt u in België € 7,50 aan verzendkosten.

Ja, wanneer u voor meer dan € 75,= bestelt, bezorgen wij de producten in Duitsland gratis bij u thuis.
Onder de € 75= betaalt u in Duitsland € 7,50 aan verzendkosten.

U kunt de producten afhalen in onze speciaalzaak in Yerseke. Kies tijdens het bestelling bij levering voor [Afhalen in onze winkel te Yerseke]

Uw bestelling wordt binnen Nederland verzonden met PostNL. De producten worden verpakt in papier of, bij grotere leveringen, in een doos. Zodra uw bestelling wordt ingepakt in ons magazijn, ontvangt u per e-mail een Track&Trace-code waarmee u de zending online kunt volgen. Deze code is uiterlijk de volgende ochtend actief.

Garantie & retourneren

Retourneren is bij Bruun de Beer is uiteraard altijd mogelijk. Wanneer u een product retour wilt sturen gaat dit volgens de volgende procedure.

  • Stuur een e-mail met retouraanvraag naar contact@bruundebeer.nl of beantwoord de bevestigingsmail van de bestelling. Vermeld hierin uw bestelnummer en reden van retour.
  • Wanneer u een e-mail met verdere informatie terug heeft gekregen, kunt u het artikel retour sturen. Stuur het ongebruikte product goed verpakt en inclusief herroepingsformulier via PostNL standaardverzending (€6,95 tot 10 kg) naar: Bruun de Beer, Paardenmarkt 1, 4401 EE Yerseke, Nederland.
  • Zodra het pakket door ons ontvangen is, zal er een nieuw artikel naar u gestuurd worden, of zal het aankoopbedrag aan u worden overgemaakt.



» Download het herroepingsformulier

Artikel ongewenst en onbeschadigd

  • Het artikel wordt vergoed als deze binnen een termijn van 14 dagen geretourneerd wordt en enkel als het vooraf retour is aangemeld per mail.
  • Het artikel wordt vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd, samen met een het herroepingformulier.
  • Onder bovenstaande voorwaarden wordt het aankoopbedrag terugbetaald of wordt er, in overleg, een alternatief product naar u gestuurd.
  • De kosten om het artikel retour te sturen zijn voor uw rekening.
  • Een eventuele terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontbinding overeenkomst.


Artikel defect / beschadigd of verkeerde artikel geleverd

  • U dient een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel altijd vooraf per mail contact@bruundebeer.nl aan te melden met uitleg en foto’s.
  • Wanneer u ervoor kiest om een vervangend artikel te ontvangen krijgt u een verzendlabel van ons per mail toegestuurd.
  • U stuurt ons dan eerst het defecte/foute artikel toe met het verzendlabel en een volledig ingevulde retourkaart, waarna we bij ontvangst hiervan u het vervangende artikel weer terugsturen.
  • Wanneer u ervoor kiest om het aankoopbedrag van het defecte/foute artikel vergoed te krijgen (in plaats van een vervangend artikel toegestuurd te krijgen), zijn de kosten om het artikel te retourneren voor uw rekening. Er is dan ook geen sprake van een serviceoplossing maar van een annulering.
  • Wij zullen natuurlijk ten alle tijden ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
  • Een eventuele terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontbinding overeenkomst.


Vergoeding

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

U kunt per e-mail op contact@bruundebeer.nl een klacht indienen over een product of dienst. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u hierover een inhoudelijk antwoord, de praktijk leert dat dit op werkdagen binnen 24 uur het geval is.

U bent ook welkom bij Bruun in Yerseke