Verzenden en Retourneren

Bij bestellingen onder de €50 euro brengen wij €3,50 verzendkosten in rekening.
De verzendkosten voor België en Duitsland zijn €7,50 voor bestellingen onder de €100.

U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen in de winkel. U kunt deze optie aanvinken bij de check-out. Zodra de bestelling voor u klaar ligt bij ons in de winkel, ontvangt u hierover van ons een bericht.

Zodra het pakket is ingescand door de pakketbezorger ontvangt u een track & trace code. Daarmee kunt u uw bestelling volgen. Meestal worden bestellingen de volgende werkdag bezorgd, maar er is altijd vertraging mogelijk.

Als uw bestelling een cadeautje is, pakken we het uiteraard graag voor u in. Deze optie kunt u aanvinken bij de check-out.

Ruilen en retourneren

Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
Hierbij hanteren wij de volgende spelregels:

  • Stuur een retouraanvraag naar contact@bruundebeer.nl met de informatie over uw retour of ruiling. De 14 dagen termijn gaat in vanaf de eerste dag dat u uw pakket in huis heeft. De datum die de track & trace code aangeeft is hierin leidend, behalve wanneer bewezen is dat deze niet klopt.
  • Artikelen moeten onbeschadigd en ongedragen zijn, passen mag uiteraard wel. Ook moeten de prijskaartjes nog aangehecht zijn en geretourneerd in de originele verpakking.
  • Na bevestiging kunt u het artikel samen met het ingevulde herroepingsformulier, goed verpakt en voldoende gefrankeerd, aan ons terugsturen.
    DOWNLOAD HIER HET HERROEPINGSFORMULIER
  • De verzendkosten zijn voor eigen rekening tenzij wij een foutief of gebrekkig artikel verzonden hebben.
  • Wanneer een product beschadigd is door de pakketdienst zijn wij hier niet verantwoordelijk voor en moet de klant dit zelf oplossen met de pakketdienst. Om die reden adviseren wij altijd om uw verzendbewijs te bewaren totdat wij de retour afgehandeld hebben.
  • Wij betalen het retourbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.
  • Retourneren in de winkel is ook mogelijk. Wij geven dan geen contant geld terug, het retourbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u betaald heeft.
  • Mocht u een artikel willen ruilen dan volgt u de procedure zoals hierboven beschreven en dan kunt u het nieuwe artikel weer bestellen via de webshop.

    RETOURADRES:

    Bruun de Beer
    Paardenmarkt 1
    4401 EE Yerseke

Klachten

Mocht u een klacht hebben of een verkeerd of defect artikel hebben ontvangen dan vinden wij dit uiteraard heel vervelend. Neemt u dan contact met ons op door ons te bellen of te mailen naar contact@bruundebeer.nl. Wij zullen dan samen kijken naar een passende oplossing en indien van toepassing het juiste of een vervangend artikel naar u toesturen.

U bent ook welkom bij Bruun in Yerseke